Financiele Verantwoording

Omdat we als organisatie volledig transparant willen zijn volgen hier de verantwoordingen per jaar.

Voor 2016 heeft de kerk van Maasdam alle kosten voor rekening genomen, dank daarvoor.

Per 2016 zijn we als vrijwilligersorganisatie vrijgesteld van vergunningsleges, wij danken de gemeente Binnenmaas daarvoor.

De opbrengst 208,- euro is dit jaar gegaan naar de jongeren die een boekenbus beheren voor Maasdam. Er is met veel inzet gewerkt aan deze bus door de jongeren en zij hebben de toekomst.

Voor 2015 heeft (net als in 2014) de kerk van Maasdam alle kosten voor rekening genomen, dank daarvoor.

De opbrengsten geheel afkomstig van vrijwillige bijdragen van de lopers en wandelaars zijn overgemaakt naar de stichting KiKa. Het bedrag was 210,- euro.

De kosten kwamen dit jaar op drukwerk, vergunning en de website op zo’n 60 euro, er waren nog voldoende startnummers van vorig jaar dus daaraan waren geen kosten verbonden voor 2015.

 

2014
Inkomsten uit giften 201,2 Gaat naar de World Servants van Maasdam
Uitgaven
Website 16,98
Vergunning 19,30
Drukwerk 22,46
Medailles 93,78
Startnummers 121,00
Waterflesjes 0,00 Met dank aan de gulle gever

 

2013
Inkomsten deelnrs inschrgeld
jeugdloop 3 2 6,00
wandelaars 10 4 40,00
5 km 9 4 36,00
10 km 14 4 56,00
giften 3,00
totaal 141,00
Uitgaven
drukwerk 12,95
website 17,50
bloemen 10,00
vergunning 19,00
drinken lopers 6,23
versnaperingen vrijwilligers 10,00
totaal 75,68
resultaat 65,32

2012

inkomsten deelnrs inschrijfgeld
jeugdloop 7 2.00 14.00
wandelaars 7 4.00 28.00
5 km 12 4.00 48.00
10 km 27 4.00 108.00
giften 13.20
totaal 211.20
uitgaven
drukwerk 19.55
website 16.99
vergunning 18.00
kilometerpaaltjes 10.65
appels en bekers 5.94
drinken lopers en vrijwilligers 32.96
totaal 104.09
resultaat 107.11

2011

Kosten                        Opbrengsten

Startnummers 65,-       Giften                 5,-

Website            17,-        1km loop           1,-

Drinkbekers       3,-       2km loop           8,-

Vergunning       18,-      5km loop         58,-

Printwerk         32,75    10km               24,-

Seuters            gratis    Wandelaars      18,-

Koffie/thee       gratis

Totaal              135,75                        114,-

Het tekort (21,75) wordt genomen door de organisatie

2010

Website 17,- euro (onderhoud om niet), drukwerk folders flyers etc 40,- euro, opbrengst startgeld 40,- euro. Het tekort wordt genomen door de organisatie.